IEDEREEN VERDIENT EEN 2E KANS!

Duidelijke Taal

Het is van groot belang om het Nederlandse taal goed te beheersen. Door een verhoging van het taalniveau en meer kennis van de Nederlandse samenleving kan een stap richting betaald werk of positieverbetering op de arbeidsmarkt worden gezet. Dit traject stimuleert u tot meer maatschappelijke participatie.

Duidelijke taal2Programma inhoud:

• Conversatie ochtenden
  • Kennis Nederlandse Samenleving
  • Woordenschat
  • Nederlandse taalles, lezen, schrijven, luisteren en spreken
  • Basiskennis computerles

Alle lessen worden begeleidt door een docent en uitgevoerd zowel met boek als computer. De computers staan reeds klaar op de locatie en zijn te alle tijde toegankelijk. Indien noodzakelijk kunnen de lesmethoden worden aangepast aan uw specifieke behoefte.
Het materiaal van de onderwijsmethode bestaat uit boeken, woordenlijsten, cd’s / cd-rom. Stichting 2ekans.nl stelt deze materialen kosteloos ter beschikking.

Er zijn geen voorwaarden of eisen voor deelname, wel dient u zich aan het les schema te houden waarvoor u bent ingeroosterd. De lessen zijn elke ochtend van 9.00 uur tot 12.00 uur. Wilt u meer informatie of deelnemen aan dit project, neem dan gerust contact met ons op.

premium joomla templates